Två lediga dagar framför mig!
2010-02-23 / 23:09:35 / Vardagen i London

Jaa! Nu är det helg för mig. Har två dagar i rad ledigt och då kan man säga att denna tisdag helt plötsligt blivit en fredag, så skönt! Nu ska jag även försöka hålla mig sysselsatt under denna korta ledighet och inte bara sova bort hela dagen. Jag ska börja med att ställa klockan på ringning och då ska mobilen ligga i andra änden av rummet så att jag verkligen måste kliva upp. Sedan ska jag fortsätta med att fixa i ordning mig och efter det, jaa, vadå? Nu måste jag komma på saker att göra också! Ska söka runt lite på Internet innan det försvinner och se vad jag kan komma på. Kameran ska även den laddas, så den kan få följa med på vad det nu blir för äventyr!


Här är även en bild på kjolen jag köpte förra veckan och som jag hade på mig när vi var ute i lördags. Helt okej, inget speciellt! Oasis btw, för er som undrar.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin