NOPE, INTE ABSOLUT HANGOVER HÄR INTE!
2010-02-22 / 00:22:40 / Vardagen i London

Efter jobbet igår invigde jag mina nya lila skor om ni kommer ihåg dem. Redan efter typ 10 minuter gjorde fötterna ont, så det var inga bra skor, men det var bara att bita ihop. Vi var fyra stycken som skulle gå ut, så vi tog tuben och åkte mot Shoreditch, där det finns massa klubbar. Det hände en sådan rolig sak bara. När jag tidigare var på jobbet så pratade jag med min chef (inte den nya) och han skulle också gå ut med en annan tjej från jobbet och dem pratade om att gå till nåt ställe. Sen när vi är på väg för att hitta någon klubb på kvällen, så börjar jag prata om våran chef. Helt plötsligt säger någon åt mig att vara tyst för att han är bakom oss. Ofta att han skulle vara bakom oss av alla gator i hela London samtidigt som jag pratar om honom. Men jo, där kommer han med den där tjejen. Men de fortsätter sedan vidare för killen vi var med skulle köpa middag. Vi kom tillslut in på en klubb, typ 333 mother, eller något sådant. Ingen höjdare och musiken var lite för gammal, men jag hade som vanligt skitkul! Helt plötligt kommer min chef där igen med tjejen. Hallå, av alla miljoner klubbar i London så tar dem samma lilla som oss, vad är oddsen? Så vi blev ett gäng som hade kul. Och inget tappade jag bort heller denna kväll som tur var. Tjänade snarare en ballong och en halsduk som nu ligger här på mitt golv! Bilderna på min kamera blev inte så många heller, men vet att killen tog några, kanske väljer att bjuda på något, men vi får se! :)

Jag sov i alla fall till 14 någonting idag, sedan fixade jag i ordning mig och gick ut på en promenad till en affär ca. 20 minuter här ifrån. Där handlade jag massa saker och även mina första färska jordgubbar för i år. Dock inte svenska :(

Men nu är det sovstund snart, jobb väntar 10.00 imorgon. God natt!


Dessa byttes senare under kvällen ut mot gympaskor, sååååå snyggt!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin