Lindas tredje dag spenderades i Camden town!
2010-02-05 / 23:10:31 / Vardagen i London

DETTA INLÄGG SKULLE HA POSTATS I MÅNDAGS!

Så idag vaknade jag och Linda ungefär 25 gånger av att alarmet ringde. Jag hade ställt klockan på ringning på min engelska mobil och när man snoozar så ringer den var tredje minut. Inte så kul kanske! Vi hoppade i alla fall in i en kall dusch, fixade i ordning oss och tog bussen till Camden Town. Jag har ju varit där en snabbis tidigare, men hann inte se så mycket, då det bara var in på en restaurang och äta och sedan åka hem igen. Idag var snarlikt men hann gå i lite mer affärer och marknaden. Gud vad jag älskar den delen av London! Jag tror faktiskt att det är en av de bästa delarna jag varit i. Det är så himla coola hus och så mixat med olika människotyper och affärer. En affär som säljer jättefina puttinuttiga kläder och pälsar kan ligga bredvid en annan som säljer satanistprylar och ravekläder. Blev helt kär i en speciell affär där det var superfina tröjor, klänningar och jackor. Hittade en vit päls jag kanske ska slå till på till våren! Men innan vi gick och kollade runt så var vi på en restaurang jag tidigare ätit på. Det är en kinarestaurang, inga konstigheter. Men utbudet av mat är fantastikst. Massa massa rätter och efterrättsbordet ska vi inte tala om! Men skriver om detta i ett annat inlägg, liksom restaurangen vi var på igår.



Linda på väg till restaurangen!

Themsen rinner igenom Camden Town!

Massa coola hus med saker på. Fanns fler men tog tydligen inga kort på dessa!

En gungstolsaffär!

Vi gick in på Kinarestaurangen och åt goood mat! Här med ett vattenfall i bakgrunden.

Mohahaha!

Camden i ett nötskal!



Det var inte min fula min jag ville få med, utan blandningen av affärer. Dock var dessa kläder inget som föll mig i smaken.



Massa Vintagebutiker finns det här också!



Efter Camden åkte vi tillbaka till Sheperds Bush. Där visade jag henne en poundstore som är väldigt bra. Man kan köpa allt i affären för £1 styck. Vanligtvis kostar dessa saker mycket mycket mer. Allt från böcker, till dvder, massa leksaker, mat, godis, shampoon, kläder m.m. Sedan gick jag iväg till jobbet, medan Linda tog bussen till Harrods. När jag hade min rast mötte hon upp mig och vi gick till Snog och köpte en frozen yoghurt med jordgubbar, pistagenötter och Oreos toppat på!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin