Läggdags!
2010-02-04 / 23:07:08 / Vardagen i London

Så, nu är nog allt fixat tror jag. Har checkat in mig via datorn och valde en fönsterplats på rad 18. Ingen vinge eller nödutgång i vägen, bra det! Har även packat väskan som i princip bara består av paket till folk där hemma. Bara det inte är över 20kg. Ska lägga mig nu tror jag. Men även om jag börjat 8 två dagar i rad nu, är jag i alla fall inte trött. Får väl ligga och läsa någonting då, för 03.00 ringer mitt alarm, så kan absolut inte försova mig då!

God natt alla!


Kollade nyss flygtiderna på Heathrow flygplats och i princip alla flygplan som ska lyfta nu och inom några timmar är försenade. Inte så mycket, typ 15-30 minuter, men i alla fall. Hoppas det inte är förseningar imorgon bara! Dock brukar planet kunna flyga igen det uppe i luften om det inte är allt för mycket. Så, 10.35 svensk mark!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin