Jag kommer bli en flitig biblioteksbesökare från och med nu!
2010-02-27 / 13:56:25 / Vardagen i London

Hej!
Ja men det låter trevligt!!! Du måste passa på nu....
Linda håller på och kollar biljetter för oss och barnen april månad, hoppas hon hittar några:)
nu ska jag försöka komma underful med victors magproblem och se om man kan få några bra tips på nätet ang hans lösa mage, man blir ju tokig!!! han e ju aldirg frisk.
Kram syster yster.



SVAR: Okej, låter bra det. Jag hade en undran dock. Jag tänkte säga upp mig från jobbet som snart och säga att jag ska sluta i mitten på april och sedan åka hem till Sverige i början på maj. Kan ni inte komma så att vi alla kan åka hem tillsammans där i maj? Om ni hittar några bra resar med British Airways så kan ni ju säga till. För det är dem jag tänker åka med (man får ha mest packning med dem!).

Och angående Victors magproblem har jag då inga tips. Lät lite äckligt såhär tidigt på morgonen! Haha

Linda om Kollar resor!:
haha..bara tränat ett ben??haha
SVAR: Nej, såklart inte. Båda benen och EN rumpa!



Vet ni vad som hänt?! Grannen har skaffat lösenord på sitt Internet så nu kan jag inte använda det. Jag kommer alltså att få hit till biblioteket varje gång jag vill surfa lite. Hur jobbigt är inte det på en skala? Vet inte om man kan köpa något Internet som jag kan använda i tre månader här innan jag åker hem. Hittade dock en som man kan toppa upp som ett kontantkort, men för 120kr får man 10 timmar, hallå!? Det använder jag upp på minst 2 dagar. Inte värt det!

Utan Internet känner jag mig rädd, naken... exposed! 

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin