Inatt aker jag mot Sverige!
2010-02-04 / 18:28:00 / Vardagen i London

Mor om Yes, internet idag!:
Kan du köpa mascara åt mig? Du vet vilken. Kraam


Ja mamma, jag kan kopa en sadan mascara till dig! Jag masta kopa till mig sjalv ocksa

Linda om Yes, internet idag!:
Ja du hinner, var rätt smidigt att ta sig fram och sen checka in bagaget. Fan ångrar att jag inte köpte en av de nya D&G parfymerna, kostade bara 27 pund, går ju på 600-700 kr här :)men damn det var för mycket butiker, var less på butiker så jag käste min bok. Ha en safe trip hem...cya


Haha okej, da vet jag. Vet du, sitter just nu pa biblioteket for att checka in pa flyget, men har inte heller med mig mitt pass som du igar. Hoppas grannen ar inne hemma da, annars far jag gora via telefonen. Men vill ju ha fonsterplats!!!

Sitter pa biblioteket nu. Usch, det sitter en stinkande gubbe bredvid mig, man mar illa! Ska i alla fall ringa tjejen nu, sa vi kan traffas over en fika. Far se hur intervjun gar, om hon vill att jag ska borja jobba med henne! Men kollade nu min flygtid och jag landar 10.30 typ svensk tid, sa nu vet ni det mamma.

Sedan ska jag halsa till Emilia att du far jattegarna sova hos mig i helgen om du vill de. Du far folja med mormor och mota mig pa flyget imorgon, okej?


VI SYNS SNART SVERIGE!!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin