Yeeeees!
2010-04-17 / 21:37:59 / Vardagen i London

Vet ni var jag är nu? I mitt rum! Förstå, det är Internet här!
Jag satte nyss på datorn och sa argt till mig själv att nu vill jag ha Internet. Tänkte att jag kan väl kolla om det finns någon som inte har något lösenord och visst gör det. En Ania! Ja har sett henne förut men då brukar det vara 2 pluppar av 5 så får ingen mottagning. Nu är det 3 av 5! Kanske hon har möblerat om hemma?

Jag ska i alla fall surfa runt på lite saker som är viktiga och om jag fortfarande har Internet när jag är klar kan jag uppdatera här. Jag kan säga som så att min näsa är röd! Det var så otroligt varmt och soligt idag, men jag klagar inte!

Tack Ania, du är min ängel, vem du nu är! :)

1 Kommentarer
Lindisen:

hihi halleluhja Ania :)

Åh vad härligt när det är så varmt, hoppas verkligen den där vulkanaskan försvinner snart så vi kan komma, är ju iofs ca 2 veckor kvar men man blir ju lite nojjig :(

Du får bli nån sorts entreprenör, eller ja författare :) är ju lite min dröm oxå :P nått som hade vart coolt hade ju vart låtskrivare Madde :) Kom hem så börjar vi knåpra...Da Lundgrens hahaha

Vad fick du ge för halsduken? Det där med halsbanden låter ju billigt, tror absolut att det är dyrare än så annars men jag har ingen koll. Är det verkigen äkta då?

Håll utkik igen efter billiga Converse, för har bestämt att jag köper denna gång :)

Nu blev dte långt det här och nu är jag kaffesugen. Kram kram käre syster!! <3



SKRIVET DEN: 2010-04-18 KL: 11:42:23



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin