Vad vi ska göra, typ...
2010-04-15 / 16:29:27 / Vardagen i London

CINA  ([email protected]) om Time to go:
Hej!
Vilka härliga bilder på våren:)
Här behövs det fortfarande jacka.
Afternoon tea låter mysigt att prova på!!!
Kom på lite mer vi kan göra...

Svar: Ja, det är jätteskönt väder här nu! Men igår när jag jobbade började jag prata med en tant, som visade sig bo i Sigtuna (vad är oddsen för det?) som berättade att det är jättebra väder i Sverige, så det är väl på g antar jag.

Det jag har tänkt att vi ska göra på ett ungefär är detta:

Tisdag när ni kommer:
Vi kan åka till Camden med dubbeldäckarbuss (förhoppningsvis sitta högst upp, längst fram) och gå på marknaden där, kanske äta på den där kinarestaurangen (tror barnen skulle gilla det) sedan tänkte jag tatuera mig på samma gång. Tar ju inte många minuter eftersom den är så liten. Linda ska ju köpa sin Rolling Stones tröja där också. Sedan på kvällen får vi hitta på vad vi känner för.

Onsdag:
Man kanske kan shoppa. Hemleys för barnen, Primark för Linda och Tk maxx för dig och mig Cina? Antingen åker vi till Hammersmith där dem har båda, med mindre folk, eller Oxford Street för att smälta in med turisterna. Vi kan göra afternoon tea denna dag också. Jag skulle verkligen vilja göra det innan jag åker. Sedan kan man ta Madame Tussaud denna dag också och sedan har man massa övrig tid till vad man nu vill hitta på.

Torsdag:
Tänkte jag att man gör lite mer sightseeing, åker till Big Ben, London Eye m.m.








0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin