Paris!
2010-04-28 / 18:06:18 / Paris

Nu äntligen har jag kommit in på mitt rum! Kom hit till hotellet vid 10 och checkade in, men själva rummet får man vid 15-tiden, så sminkade mig och begav mig ut på stan. Jag hade helst velat byta om till något tunnare, men hade ju inget val så fick gå i mina jeans och t-shirt, vilket var en plåga. Jag har aldrig känt sådan värme som idag. Beror nog lite på att jag aldrig drack något, men seriöst det var otroligt varmt och jag gick ungefär 1 mil om inte mer. En termometer jag gick förbi visade 29 grader och jag  lovar, det stämmer. Sjukt varmt!

Jag har även tagit massor av bilder, så vill inte riktigt säga vad jag gjort nu. Har nämligen inget batteri kvar i kameran och den är köpt i England vilket betyder engelsk kontakt! Så nu är det bara att ge sig iväg och leta upp en affär som säljer adaptrar, för jag måste kunna ladda den och lägga in bilderna på datorn! Dock kan jag säga att denna stad är såååååå jäkla vacker. Mamma, du SKA åka hit med gubben din. Ni kommer att älska den och maten!!! Men jag berättar mer sedan när jag har bilder, förhoppningsvis!

Btw så löste jag gåtan med tiderna på tåget. Det var ju så olika tidsskillander. Paris ligger före London med 1 timme. Så nu går jag åter igen på Sverigetid!

Au revoir!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin