Lite shopping
2010-04-15 / 16:40:10 / Vardagen i London

Jag vet inte vad jag visat och inte visat, men detta är lite smått jag handlat. Inget värsting direkt!


Detta var vad som var i påsen plus en till läppstiftspenna.


Jag vet inte varför, men jag köpte denna lilla söta kruka också. Finns även i blå!

Fick ett sug av att börja måla, så köpte detta. Kanske kan försöka rita av Big ben eller något!


Och lite behandling!!!

Ett presentkort på en make over. Jag ska ringa och boka tid snart!

Detta är vad som ingår. Jag ska även göra slingor i håret plus naglar! Superkul kommer det att bli! :D


1 Kommentarer
Linda:

Åh vilken söt kruka :) Hade vart gullig i Matildas rum :) 1 pound store eller?

Åh vad kul att börja måla/skissa...du får försöka avbilda lite grejer så du har lite minnen med dig hem.



SKRIVET DEN: 2010-04-18 KL: 11:44:47



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin