Haha!
2010-04-26 / 15:46:57 / Vardagen i London

Sitter här på biblioteket som vanligt och använder Internet. Har precis kollat hur jag ska komma till tåget som går till Paris och håll i er, jag måste ta en buss som går 3.40 för att komma dit i tid! Först tänkte jag ta första tåget men nu såg jag att jag måste dit och checka in innan! Aja, sova kan man göra när man kan hem senare, jag ska ju till Paris!!!

Sitter också och kollar på lite bilder på hår. Ska ju på den där photo makeovern imorgon. Lite roligt är att en kille som sitter bredvid mig här frågade om jag var modell och pekade på bilderna. Han trodde att det var jag på dem, haha! I wish!




Jag är inte ens i närheten lik Nicole! Haha, knäpp han är då!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin