En fråga!
2010-04-18 / 00:00:36 / Vardagen i London

Igår var jag på Portobello Market och eftersom det var fredag så var det vintagemarknad, dock finns det massa nya kläder också. Jag hade inte så mycket kontanter med mig och ingen bankomat i närheten så köpte bara en halsduk (kanske inte det ultimata nu när det precis blivit vår, men jag har alltid velat ha en sådan halsduk och till det priset så kunde jag lika bra köpa). Min fråga är nu bara vad ligger ett nytt guldhalsband på för pris ca? För jag hittade fyra jättefina 14karats halsband och de kostade 240-300kr styck, så om någon finns kvar nästa vecka kanske jag ska slå till. Vill bara se prisskillnaden mellan ett nytt och ett gammalt?


100% kashmir vilket betyder att jag måste lämna in den på kemtvätt. Vilken tur att jag har ca. 100 stycken på min gata här hemma i stan!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin