Bildregn är bättre än vanligt regn!
2010-04-29 / 00:32:50 / Paris

Okej, nu ligger jag äntligen i min säng. Kom precis in från en tur till kyrkan Sacre Couer som ligger på en hög kulle här i Montmartre, med världens finaste utsikt över Paris! Men nu kommer bilderna från dagen. Synd bara att min kamera dog så snabbt, missade massa fototillfällen!


Var uppe hela natten och kollade på Amelie. Besökte några ställen där den är filmad! Har nu snart varit vaken i 48 timmar och jag är fortfarande inte trött, knäppt!

Before boarding the train!

Soluppgång när resan startades!

Och frukost inköptes i restaurangvagnen. Denna gång Tomat & mozzarellamacka!

Bildbevis, det var 29 grader. Jag är rödbränd. Flera har kommenterat redan!!

Jag gick vilse men kom sedan fram till Louvren! Det är maffigare när man är där än vad bilden visar!

Köa...

Sedan kom jag äntligen in. Otroligt varmt inne i glaspyramiden när solen låg på!

Jättestor säkerhet runt Mona Lisa. Dock är tavlan väldigt liten. Fotoförbud stoppar inte mig inte!

Utsikt!

Asså somnar i princip snart. Har ju faktiskt varit vaken mååånga timmar nu. Så ska väl göra uppehåll så får bildregnet fortsätta imorgon. Det som är planerat imorgon är då frukost med mina två rumskompisar (som jag delar rum med, eftersom jag bor på hostel). Sedan ska vi tre gå på en guidad tur runt i Paris. Efter det ska jag möta upp mina andra två vänner som jag kom hit för att träffa och så får vi se vad vi hittar på! :)

GOD NATT, JAG SKA ÄNTLIGEN FÅ SOVA!


1 Kommentarer
Mor:

Man blir ju avundsjuk!!!!Har du känt av några amors pilar nu när du är i Paris? Du ser bra ut i din frisyr, fin färg. Kraaam!



SKRIVET DEN: 2010-04-29 KL: 09:21:05



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin