Ut på stan
2009-11-25 / 12:35:13 / Första tiden i London

Okej, nu har jag ringt och sagt att jag inte ska fortsätta på jobbet och det verkade okej. I denna stad hoppar folk på och av lika ofta som de byter underkläder. Måste dock åka tillbaka till jobbet och lämna in nyckeln till mitt skåp. Tänkte då passa på att dela ut CV:n i alla klädaffärer som finns i gallerian. Finns så otroligt många! Ska sedan hoppa på tuben och åka mot Kensington High Street och titta lite där.

Bokade även in en natt på detta hotell till fredag och två nätter på ett annat hotell här i samma hus och sedan tillbaka till detta hotell på söndag. Fram och tillbaka, fram och tillbaka hela tiden!

Men nu ska jag fixa i ordning mig och bege mig ut. Måste förbi banken också kom jag på eftersom jag ska fixa så att jag kan föra över de pengar jag har på mitt svenska konto till detta engelska. Ringa om en intervju gällande NI-nummer ska även göras!


Får se om det nappar här i Kensington då?


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin