Trött och ont i foten!
2009-11-26 / 17:03:55 / Första tiden i London

Ligger nu här i sängen och vilar. Har så himla ont i foten att jag knappt kan gå. Satte på mig mina skor i morse och de åkte av lika fort. Jag som hade planer på att gå till banken och sedan åka till Kensington och kolla jobb. Jag lyckades i alla fall halta iväg till Oxford Street och banken med hjälp av mina fula UGGisar. Utan dem hade jag inte kunnat gå utanför dörren. Dock blev det inget Kensington för hittade inte rätt buss, så gick tillbaka till hotellet.

Har precis legat och tittat igenom massa bilder och åh vad jag saknar mina små änglar. Har ju massa kort på er alla, så det gör att man kan stilla längtan efter er lite!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin