Onsdag
2009-11-18 / 12:00:21 / Första tiden i London

God morgon alla!
Det är grått och trist ute, ser inte om det regnar för gardinerna är i vägen och jag orkar inte flytta på dem. Men varje dag då det ska ha regnat här har det varit sol och fint och idag när det skulle bli fint är det grått. Man kan absolut inte lite på väderrapporterna!

Idag har jag ett möte bokat med banken och måste sitta och plugga in adressen hit till hotellet så att jag kan den utantill. Sedan ska jag väl gå och dela ut CV:n. Låter som en rolig dag...

Nu ska jag i alla fall dricka lite té och vakna till. Har ont i huvudet!

Bye bye!


2 Kommentarer
Mor:

Vi har det lika grått och trist här. Det roliga just nu är att Robin fått körkort.Kraaaaam /Mor



SKRIVET DEN: 2009-11-18 KL: 18:19:48
madde:

Aa, okej, så inte bara här i London då!

Vad bra, kul för honom! :D



SKRIVET DEN: 2009-11-18 KL: 21:56:39



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin