Ny tid
2009-11-12 / 02:00:53 / Inför resan

Så, nu kan man bocka av tidbytet hos tandläkaren från listan. I stället för den 23:e ska jag vara där den 11:e november. Då är det väl bara att boka flygbiljett då! En enkelresa till London. Wow, vad kul! Borde kanske vara nervös, vilket jag inte hunnit bli än. Kanske inte har insett att jag faktiskt ska åka, men det kommer nog över mig snart.

Så, vilken dag ska man boka? Jag tänkte att söndagen borde vara en bra dag att åka på. Då kan man besöka banken på måndagen och sedan har man en hel vecka på sig att gå runt med CV:n.

Undrar även vilket flygbolag jag ska åka med, men tror nog jag vill med SAS. Smidigast om man åker från Arlanda. Likadant med hostel, ska jag boka nu eller när jag kommer fram? :S


Snart sitter väl jag där uppe bland molnen med en enkelbiljett till London!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin