Ny blogg kanske?
2009-11-12 / 01:56:30 / Inför resan

Bloggen kan väl inte heta Au-Pairmadde när jag nu inte ska åka iväg som Au-pair?
Hmm... känns inte så kul att behöva fixa ännu en blogg. Får se hur jag gör. Ska väl fixas en ny header också antar jag. Fix och trix hela tiden!

Nej, ska nog gå och pudra näsan, borsta tänderna och lägga mig och läsa lite innan en ny dag gryr!

Pusshej!

P.S. Jag HATAR bloggar utan bilder så får väl se till att lägga till det i denna då. Har dock inget som passar nu, så tar bara några bilder från min mapp på måfå...


En bild på mig - dock inte i det bästa laget!


Och nej, jag är ingen Robert Pattinson (Edward) nörd. Ska bara läsa den tredje boken Eclipse nu snart.

Vill ha en garderob full med Chanelgrejer!

Funderar på att göra en tattoo med denna text och en liten skyddsängel på handleden.

Och nu säger jag tack för idag!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin