Nu har jag Internet igen!
2009-11-21 / 16:26:50 / Första tiden i London

Var ju tvungen att byta hotell igår eftersom det jag tidigare bott på inte hade något ledigt rum för natten. Det andra hotellet tog 5 sekunder att gå till, så det var nära, men släpa tunga väskor har jag fått göra i alla fall. Det andra hotellet gillade jag inte alls. Jag betalde för att få en enmanssuite, men det var ganska fult i alla fall. På toan vågde jag nästan inte gå eftersom någon hade lämnat fönstret öppet och det kröp två sniglar utan skal i taket och på golvet! Det värsta var även att det inte hade WIFI, så inget Internet. Köpte därför tid vid deras dator men tangentbordet funkade inte. Inte för att då kostade så mycket, men de ville inte heller ge pengarna tillbaka. Aja, nu är jag tillbaka här på mitt vanliga hotell!

Juste, hade intervjun igår också. När jag satt på t-banan på väg dit var jag åter igen inte nervös. Trodde inte intervjun skulle gå så bra, eftersom jag t.o.m. glömde bort vad det var jag egentligen sökt till, haha! Men den gick faktiskt riktigt bra. Samtalet flöt på och han tyckte jag skulle passa bra att jobba där. Dock kunde han inte ge mig ett direkt svar, eftersom han fortfarande hade en person kvar att intervjua. Men jag får reda på måndag!

Jag firade efteråt med att köpa en tröja (även om jag inte får jobbet så klarade jag av intervjun bra, så det kan firas!), typ mitt första plagg här i London om man inte räknar jackan. Förstår inte hur man kunnat håll sig. Man blir typ kär 50 gånger om dagen här, finns så många snygga skor!

Aja, ska sätta in bilderna i datorn nu snart och sedan uppdater lite mer. Har gjort ganska mycket dessa två dagar!

Kan väl åtminstone vissa dåliga bilder på min fula suite!


När man kan kom ner för trappan hade vi en hall. Det var mitt rum och två andra suiter (fast en var obebodd tror jag) som fick dela på denna hall!

Mitt rum!

Hatar sådana där (furu?)möbler, usch! Plus att denna säng var den hårdaste säng jag suttit i. Sov dock inte i den!

Den lilla sängen var mjukare. Kolla benet på stolen, helt vikt!

En garderob som knappt gick att öppna eftersom sängen var i vägen fanns också!

Det enda tecknet på att det var en suite jag bodde i finns här, en Monettavla! (haha)


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin