Mobilfundering
2009-11-12 / 02:03:15 / Inför resan

Satt och funderade över detta med mobiltelefoner. Tanken är den att jag ska köpa någon billig pay as you go telefon när jag kommer fram till London, så att jag får ett engelskt nummer. Sökte därför på Internet för att se vad man kan välja mellan och jag mår illa så fort jag ser dessa billiga skräptelefoner. De är rena rama stenåldern. Man kan knappt skicka SMS med dem och designen går inte ens att beskriva med ord. Det enda jag vet är att jag INTE VILL HA NÅGON SÅDAN!!!

Har själv en telefon som jag gillar väldigt mycket. Många finesser och en superbra kamera. Vill fortfarande ha en liknande telefon som denna men det kostar en hel del och det känns inte som att man ska lägga tusenlappar på en sådan telefon när man inte ska stanna så länge i UK.

Loggade därför in på tre.se och såg till min förvåning att min bindningstid precis gått ut, vilket betyder att jag kan låsa upp min telefon till en summa av 350 riksdaler. Skulle man då inte kunna köpa ett simkort i London och sätta in det i min telefon? Skulle vara superbra i sådanafall. Ska nog ta och ringa till 3 imorgon och fråga!


Några månader efter att jag köpt denna telefon tappade jag den i kärlekstunneln på Gröna Lund, men eftersom jag älskade den så mycket köpte jag en ny! Vill även att den ska få följa med mig till London :)


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin