Min dag
2009-11-12 / 02:06:27 / Inför resan

Igår gick jag upp vid 16.30 tiden och hade därför väldigt svårt att sova i natt. Laddade då åter ner de nya Johan Falk filmerna för att drömma mig bort i Frank Wagner (vilken tööööönt jag är!). När det började ljusna ute och jag fortfarande låg i sängen och tittade på film kändes det ganska meningslöst att faktiskt gå och lägga sig. Gick därför upp, hoppade in i duschen och kokade en kanna grönt té för att sätta mig här i stolen under ullfilten och göra lite nytta. Ska nämligen försöka skriva klart mitt CV.

I bakgrunden har jag BBC på, för att vänja mig lite med engelskan. Dock är denna kanal supertråkig. CNN är betydligt bättre, men inte brittisk, tyvärr.

Well, well. Nu är det bara att sätta igång att jobba! Har läxor att göra också, suck!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin