MAGI!!
2009-11-12 / 02:07:03 / Inför resan

Jag fastnade framför ett spel på Facebook inatt. Tänkte att jag skulle spela till 01.00 men när klockan slog den siffran flyttade jag gränsen till 01.30, som blev till 02.00, 02.30 och jag kom tillslut i säng 04.30 (och det bara för att spelet slutade att fungera - annars hade jag säkert varit vaken längre). Detta resulterade i alla fall i att jag stängde av mitt mobilalarm i sömnen och vaknade 10.00. Fort upp och fixa i ordning sig och springa till tåget en halvtimme senare. Skulle nämligen till tandläkaren i Uppsala. Fick besked att mina tänder är magiska och metallen ryker redan nästa besök, alltså 7 månader för tidigt!! Inget jag klagar på direkt, är superglad! :D

Passade även på att köpa nya hörlurar och lite tandkräm m.m. till London. Hittade även två små julklappar till Emilia och Matilda  som dem ska få i förväg. Men blir ju till att julshoppa i London till alla, vad kul! :)


Ska bleka tänderna som en belöning till mig själv efteråt!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin