LONDON VS SVERIGE: NATTETID
2009-11-29 / 14:43:50 / LONDON VS SVERIGE

Var häromdagen ganska uttråkad och bestämde mig för att gå ut och gå och checka London nattetid. Det märktes knappt att det var natt, utan folk och bilar körde runt som vanligt. Visst, Oxford Street var lite mindre trafikerad, men annars var allt som vanligt. Folk jobbade inne i affärerna med att fylla på varor och juldekorera. Man lagade lampor som slocknat i allt julpynt. Så det gillar vi! Hatar att gå omkring i tråkiga städer som somnar efter 19-21.
Igår var det nästan mer folk ute klockan 03.30 på natten än vad det är på dagen, sjukt!

London vinner och det står nu 4-3 i LONDON VS SVERIGE


3 Kommentarer
cina:

Hej Moster! Jag älskar dig, och saknar dig!

Jag tror att du har roligt.

Här kommer min önskelista!!!

scrapbookning

halsband

Kläder

pyjamas

OCH VICTOR ÖNSKAR EN DUBBELDÄCKARE, ATT KÖRA HEMMA PÅ GOLVET.



KRAM EMILIA



SKRIVET DEN: 2009-11-29 KL: 18:23:30 URL: http://madelenejlundgren.blogg.se/
Madde:

Haha, åh! Då får vi se vad det blir för paket till er när vi träffas nästa gång då! :)



PUSSAR OCH KRAMAR!



SKRIVET DEN: 2009-11-29 KL: 21:26:12
Linda:

Vill höra hur det gått första dagen på jobbet? :) Kom nyss hem från pysslet här haha



SKRIVET DEN: 2009-11-30 KL: 23:16:35



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin