LONDON VS SVERIGE: HUSEN
2009-11-26 / 18:34:15 / LONDON VS SVERIGE

Okej, nu har det kommit till husen. Här i London är inget hus den andre likt. Det vissa med massa konstiga färger, viktorianska, vanliga, radhus, höghus m.m.
Om jag är ute och går i Stockholm så lägger jag knappt märke till husen just för att de är så tråkiga. Här upptäcker man alltid något nytt och önskar att man haft en kamera för att kunna knäppa kort på dem. Några har jag i alla fall lyckats få med på bild.

London vinner så 3-3 i LONDON VS SVERIGE


I SOHO hittade jag detta fina hus. Vill också ha ett blommigt när jag blir stor!

Detta hus skiftade svagt i färgerna, rosa, grönt och gult!

Ett pampigt hus i Notting Hill!

Portobello Road!

Såg ett helt hus i denna färg en gång!


1 Kommentarer
Karin:

håller med: husen här är himla fina.

skulle vilja måla min ytterdörr i en skojsig färg men landlorden (jävlar) sa nej. surt!



SKRIVET DEN: 2009-11-27 KL: 19:36:03 URL: http://sunnyview.wordpress.com



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin