Jobberbjudande
2009-11-23 / 14:07:10 / Första tiden i London

God morgon!
Idag var det dags att byta rum igen, så nu är jag tillbaka i mitt kära rum 1, yeey!
När jag satt här med datorn ringde min mobil och jag trodde att det var från jobbet jag var på intervju i fredags men det var någon annan. Det var nämligen ett nytt jobberbjudande. Så bokade in en tid att gå på deras training på onsdag, så får vi se hur det går. Detta är att man ska servera på olika events t.ex. fester, filmpremiärer och de har även serverat på VMA. Så måste införskaffa lite serveringskläder. Byxor har jag redan men en vit långärmad tröja och svarta skor.



Idag ska jag nog åka till Nothing Hill och möta upp en tjej på fika eller något. Synd bara att det inte är lördag eftersom det är då det är Portobello Market. Men man kan kanske leta upp den kända dörren från filmen Nothing Hill!


Den blåa dörren ska jag leta efter!


3 Kommentarer
Mor:

Låter roligt det där att servera på fester. Annars tror jag att restaurangjobb kan vara väldigt stressigt och hur är det där? Får dom röka innomhus?/Mor



SKRIVET DEN: 2009-11-23 KL: 14:54:56
Anonym:

Jo, men man kan inte kalla det restaurang. Han som intervjuade mig sa att det är mer Retial, asså typ affär. Så, det var bra!



SKRIVET DEN: 2009-11-23 KL: 21:32:34
cina:

Härligt att telefonen ringer!!! här har vi precis av avklarat fotografering hemma med en riktig fotograf, ska skicka lite bilder sen:) ha det gott!!!!



SKRIVET DEN: 2009-11-23 KL: 21:47:02 URL: http://madelenejlundgren.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin