JAG FICK JOBBET!!!
2009-11-23 / 21:49:12 / Första tiden i London

Idag fick jag samtalet, jag fick jobbet på restaurangen!! Börjar redan imorgon kl.10.
Jag ska ha två dagar då jag får gå igenom allt och den tredje dagen får vi träna på det jag behöver träna på. Vad roligt! Det finns så många jobbmöjligheter här om man jämför med Sverige!

Dock har jag inga träningsskor som man ska ha imorgon, så fick låna det av Sara (som btw redan fått två intervjuer och hon kom igår!). En vit t-shirt hade jag inte heller någon, som var ren i alla fall. Så fick låna det av en annan tjej här på hotellet, haha! Tur att man kan låna av varandra då :)

Dock funderar jag fortfarande på vad jag ska göra med jobbet som jag ska på på onsdag. Kanske man kan prata med dem och säga att man är tillgänglig på vissa events? Får maila han och fråga.

Sedan fick jag alla lösenord m.m. idag så nu har jag VISA-kort som fungerar.

Nu när jag har jobb är det väl dags att börja jaga lägenheter. Men det känns som att jag vill bo kvar på detta hotell. Jag trivs väldigt bra här. Som nu t.ex. kom dem ner och lämna post till mig. Bra service! En liten rolig sak är att killen som jobbar här tror seriöst att Dolph Lundgren från Rocky är min pappa, haha!


Är Dolph och jag lika?


1 Kommentarer
cina:

å så kul!!! låt folk tro att du e dotter till dolph, så kanske du hamnar i kändisvärlden snart.



SKRIVET DEN: 2009-11-23 KL: 22:17:28 URL: http://madelenejlundgren.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin