Igår...
2009-11-21 / 16:51:58 / Första tiden i London

Eftersom jag inte hade något Internet på hotellet igår ville jag inte bara sitta och glo in i väggen som en tråkmåns. Satte därför på mig skorna och gick dit näsan pekade. Blev först den gamla vanliga vägen till Oxford Street. Väl där började jag svänga in på smågator och gick lite huller om buller. Kände efter ett tag att jag nog skulle tagit med mig kartan, eftersom jag var ute och gick i typ 5 timmar. Vissa gator gick jag på två eller tre gånger! När jag sedan förstod att jag var långt ifrån mitt hotell var det bara att försöka se London uppifrån och gå åt det håll hotellet låg.


Astrid, this one is for you! Fast du kanske inte gillar Oasis längre?
Väldigt mycket olika julbelysningar här som är fint när det är mörkt ute!

På Carnaby Street!

Gick runt i SOHO och hittade Beyond Retro. Precis som i Stockholm är det mesta skit, men man kan hitta guldklimpar, i detta fall massa fina pälsar!

Ett suddigt Chinatown! (Måste köpa en kamera, kan inte fortsätta använda mobilen!)

Mycket folk vid Piccadilly Cirkus!

Den populära fontänen!

Gick även runt på lite andra ställen, men blev inga bilder tagna. När jag väl kom tillbaka till hotellet blev det filmdags. Har inte sett på film alls här i London så det blev några stycken!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin