Ett inlägg till Emilia och Matilda! <3
2009-11-21 / 17:22:33 / Första tiden i London

Hej bäbisar!
Hur är det med er då? Saknar ni er favoritmoster? Vet ni var jag har varit någonstans? På den där stora leksaksbutiken Hamley's som har 7 våningar med bara leksaker! Det var jättestort! Ni får tjata på mamma och pappa så att ni kan komma hit snart. Då kan vi åka dubbeldäckarbuss, köpa massa kläder och leksaker och leta efter Mr Bean! Ni skulle nog tycka att det är jättekul här!

Juste, vad önskar ni er i julklapp då?! Skriv en heeeeeeel önskelista till mig så får vi se vad som kanske dyker upp hos er!

PUSS, JAG ÄLSKAR ER MASSOR!!! PUSSA LILLA VICTOR FRÅN MIG OCKSÅ!

Och Matilda, du har väl gett filmen till Emilia nu? Det är hennes tur att ha den! :P




2 Kommentarer
Matilda:

Jag saknar dig oxå väldigt, väldigt mycket. Och du är väldigt, väldigt snäll. Nu ska jag tjata på mamma supermycket så jag kan åka där du är. Emilia var här nyss men jag glömde lämna filmen. Jag ska skriva en önskelista och så skickar jag den till dig.

Vad gör du nu? Kram från Matilda



SKRIVET DEN: 2009-11-23 KL: 16:38:28
Madde!:

Ja, åh! Tjata hela tiden, varje dag på din mamma och pappa! Ojdå, men då får du ge filmen till henne nästa gång då, var den bra?

Jaa, en låååång önskelista får du skriva!

KRAMAR TILL DIG MATILDA, MIN LILLA ÄNGEL UTAN VINGAR! <3<3



SKRIVET DEN: 2009-11-23 KL: 21:35:40



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin