CV, tidig julklapp och en adapter
2009-11-12 / 02:06:46 / Inför resan

Nu har jag köpt en reseadapter, så det kan strykas från listan. Mammas sladd till datorn har slutat att fungera så vi åkte iväg till OnOff för att lämna in den på lagning. Passade därför på att köpa en reseadapter, så nu är det fixat!


Bra med en adapter som funkar i flera länder! Dock har jag hört att man kan stoppa in en blyertspenna i det tredje hålet i de engelska kontaktuttagen, så kan man använda svenska sladdar och dyl. i alla fall.


Var förbi mormor och morfar igår också. De bjöd på nötter och soppa och morfar berättade om de gånger han har sett spöken i verkligheten. Jag tror inte på någon Gud, men spöken finns definitivt! Fick även en tidig julklapp av dem, eftersom jag är i London då. Pengar, massa pengar! Så nu har jag en resekassa som heter duga! Så det tackar man för!

Ska nu fortsätta att skriva på mitt CV, önskar att man kunde bli klar snart!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin