Avsluta prenumerationerna
2009-11-12 / 02:05:25 / Inför resan

Har en liten minikris just nu! Håller nämligen på att avsluta alla mina tidningsprenumerationer, men vet inte vilka jag faktiskt prenumererar på! Har lyckats avsluta Iform, Cosmopolitan och Topphälsa nyss, men hittar inte mitt kundnummer till Solo. Tror det kan vara någon tidning till, men kommer inte på vilken det kan vara. ELLE har jag aldrig avslutat men har inte fått någon tidning på länge, så det måste ha skett av sig själv. Glamour kommer jag inte ihåg om jag avslutat. Shit, måste börja ha mer koll på saker alltså!

Jaja, tre tidningar mindre som dimper ner i brevlådan har jag nu i alla fall. Får väl en hel del att läsa när jag kommer hem från London om det visar sig att jag fortfarande prenumererar på något.


Vilka fler tidningar prenumererar jag på?


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin