Yes, vi har Internet!
2009-12-09 / 20:39:49 / Första tiden i London

Har precis kommit hem, slängt in lite tvätt i torktumlaren, ska snart tvätta en till maskin med vita kläder som jag tidigare glömde. Sitter här med min mat och tänkte kolla lite fort om vi har Internet och det har vi! Tack snälla granne som inte har något lösenord :)


Min andra egengjorda måltid här i London, dock snäppet enklare. Nu har min lathet satt igång och inte tusan orkar jag ställa mig och koka något. Då är det bra att det finns konservöppnare så man kan ta några bönor, kyckling och lite grönsaker(fick dock ta lite äckligare för pallade inte gå och köpa något nu).

Nu ska jag se om grannens Internet är bra om man kan ladda ner filmer och serier fort. Känner mig så efter, har ju inte sett något sen Sverige liksom!


1 Kommentarer
cina:

Hej! tyvärr , jag kan inte skicka en julklapp till dig, du får bara ett kort, som det står god jul på.

Jag kommer till London och hälsar på i februari eller mars.

Jag vill så gärna komma till dig och saknar dig!

Dessa ord kommer från Emila helt själv.

Kramar emilia



SKRIVET DEN: 2009-12-12 KL: 21:05:16 URL: http://madelenejlundgren.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin