Vill sova!
2009-12-29 / 22:46:47 / Första tiden i London

Har inte varit riktigt utvilad på länge nu känns det som. Har ju jobbat tidigt varje dag och gått och lagt mig sent. Imorgon ska jag börja 8.30 men de frågade mig om jag kunde börja redan klockan 7.00 och såklart sa jag ja. Ska göra delivery, vilket är ganska kul. Typ bara jag som tycker det. Man sätter på larm på alla kläder samt prismärker dem. Men man kan sitta lugnt ner på golvet och göra detta i några timmar. Tiden flyger iväg och man behöver inte stressa runt bland massa kunder. På tal om stress, shit vad mycket folk det var i butken idag. Jag tror jag fick vika samma plagg 20 gånger i minuten för att alla bara slängde omkring med dem. Tänk vad REA kan göra med människor va!

Skulle ju visa vad jag köpte för saker för några dagar sedan men bilderna blev inge bra. Var även och shoppade lite igår också, bland annat min nyårsklänning. Vet dock inte om det är något jag ska behålla. Den är jättefin men paljetterna ramlar av hela tiden och det borde de inte göra när den kostade vad den kostade.


Såhär ser min använda T-shirt med ett hårstrå på ut som jag köpte. Har man sett alla SATC avsnitt och älskar serien, samt vill ha en egen Mr Big måste man äga tröjan!


1 Kommentarer
Linda:

Vill se klänningen :)



SKRIVET DEN: 2009-12-29 KL: 22:59:31



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin