VARNING MADDE!
2009-12-14 / 21:27:34 / Första tiden i London

När jag kom hit på visning av denna lägenhet såg jag till min stora förskräckelse att att det fanns en otroligt farlig sak i köket som jag så illa tvunget måste använda här. Det är en dödsfälla och gör jag fel kommer jag antagligen spränga huset, mina lägenhetskompisar och grannar i luften! Det jag talar om är nämligen en GASSPIS! Varje gång jag ska sätta på den ställer jag mig en bit ifrån när jag ska sätta på elden. När man hör ljudet av gasen som sätts på går det en kår längs min ryggrad. Okej, så illa är det kanske inte, men jag står alltid och dubbelkollar att den verkligen är av när jag inte ska använda den. Idag hade jag även satt på lite för mycket gas så det blev en större låga än jag tänkt mig att det skulle bli, så fick hoppa till.


Lågan syns inte här typ, bara mitt fula avskavda nagellack! Men det finns fördelar med gasspis och det är att det går otroligt fort för vattnet eller maten att bli varmt!

Kanske lite för fort?

God mat blev det i alla fall. Fast inte lika god som den blir hemma i Sverige, fattades för många ingridienser!


1 Kommentarer
Mor:

Ha Ha ! Fin kastrull!



SKRIVET DEN: 2009-12-15 KL: 13:10:41



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin