Update
2009-12-20 / 03:34:25 / Första tiden i London

Hallå där!
Har försökt installera våran router nu i två dagar men det funkar inte! Blir helt knäpp snart. Som tur var loggade grannen in så kan använda hans/hennes internet. Tog dock ett tag eftersom jag ändrat något på min dator så jag inte ens kunde använda hans, hittade dock felet tillslut.

Här i London är det pisskallt. Och då menar jag inte utomhus, utan i mitt rum. Det bildas typ rökmoln när jag andas. Fick till och med gå och köpa ett nytt täcke idag, så att jag ska slippa ligga och sova som en liten boll med täcket över hela mig. Får ingen luft,  men det är bättre än kyla!

På jobbet idag hände något lite kul. Jag jobbade på killavdelningen och in där kommer en kille med barnvagn. Först tycker jag att jag känner igen honom  men kopplar snabbt bort det. Frågar om han behöver hjälp och han vill testa en tröja. Vi står och snackar ett tag om lite olika saker. Efter ett tag kommer hans tjej fram och DÅ vet jag att jag hade rätt från början. Frågade om de var från Sverige och visst, det var dem. Så vi bytte språk och började tjattra på svenska istället. Nu tänker jag dock inte avslöja vilka de är, utan ge er små letrådar så kanske ni kan lista ut det själva. Ni får tre nu och om ni inte kan lista ut det, så får ni fler.

1. En är väldigt känd inom en sport och den andra är programledare.
2. Hon är 34 år och han är 37.
3. De har två barn tillsammans, en på 4 år och denna jag såg idag var 2.5 månader


LYCKA TILL!

6 Kommentarer
Mor:

Har du någon termometer? Dom kanske spar in på värmen. Någon måtta får det ju vara. Annars ska du inte betala full hyra!!!! Min lilla gumma ska inte frysa! Blir knasig av gåtor! Du vet jag och namn. skriv hur du jobbar. Kram



SKRIVET DEN: 2009-12-20 KL: 09:58:03
Linda:

Men åhh...tänker så det knakar...mer ledtrådar nu!



Men har ni ingen värme där? Så där kallt kan du ju inte ha det...kram



SKRIVET DEN: 2009-12-20 KL: 16:17:43
Linda:

Jaaaaag vet haha...frågan e om jag ska skriva det, nån annan som vill gissa kanske hehe



SKRIVET DEN: 2009-12-20 KL: 17:05:58
cina:

Hej Moster!!

Jag saknar dig, och jag vill så gärna komma till London.

Vi har - 13 grader och jätte mycket snö. Har du någon snö?

Saknar du min katt Måns?

Kram Emilia.



SKRIVET DEN: 2009-12-20 KL: 20:53:31 URL: http://madelenejlundgren.blogg.se/
Madde:

Men mamma. Min hyra ligger på 375 pund i månaden sen tillkommer el och gas m.m. beroende på hur mycket det är. Det är de tjejerna vill spara in på.



Oj, nej vi har ingen snö Emilia. Ja, jag saknar honom, men jag saknar dig mer!!! :D



SKRIVET DEN: 2009-12-22 KL: 02:44:58
Mor:

Jag tycker du ska satsa på en sovsäck för minusgrader. Sätt på dig en mössa när du sover. Håll ut till mars sedan blir det bättre. Varma kramar.



SKRIVET DEN: 2009-12-23 KL: 15:57:43



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin