Svensk butik
2009-12-25 / 00:23:44 / Första tiden i London

Juste. Iförrgår var jag ju på den svenska butiken jag hittade. Den ligger typ 10-15 minuter från hotellet jag bodde på, nära! Så var först och hälsade på dem. Men det var några nya som jobbade, så inte lika kul. Gick då till nästa hotell och där var det någon jag kände! Så var där ett litet tag sedan gick jag till den svenska butiken. De hade allt! Svenska soppor, Mamma Scans köttbullar, bröd, lingonsylt, svensk inredning, lösgodis m.m. Ute på samma gata hade de även den svenska restaurangen vi åt på idag och en Hästens sängar butik. Svenska kyrkan ligger också ett stenkast därifrån. Så lilla Sverige med andar ord! Kommer definitivt gå tillbaka dit.


Suddig bild, men TotallySwedish heter den och de har även en hemsida med samma namn.

Tror det blev 100kr lite mer för detta.

Salt och surt i påsen. Men de hade inte så jättegott lösgodis tyvärr :/ Så Linda ta med dig när du kommer i januari!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin