Svar till Cina
2009-12-27 / 15:43:17 / Första tiden i London

Hej syster!! det ser ut som du verkar ha det bra och trivs.
snart är det nyår, vad händer för din del?
Har du varit på vaxkabinettet förresten? dit måste du gå.
Kramiz

Hej på dig med!
Jadu, nyår. Jag vet inte riktigt än. Har lite olika erbjudanden men vet inte vad jag ska göra och vilka jag ska vara med. Inte heller vad jag ska ha på mig, så börjar väl krisa lite nu. Nej, men det är nog ingen fara, alltid kommer man på något.

Nej det har jag inte och har egentligen ingen lust att göra det heller. Har sett de där dockorna på bild så många gånger att man kan allt utantill. Finns så mycket annat jag vill göra i London i stället för att se på vaxfigurer som att besöka Big Ben, slottet, London Bridge, åka London Eye, gå på skräckvandring (man kan t.ex. gå i Jack the rippers fotspår nattetid), gå på Ripley's belive it or not, gå på musikal (helst Breakfast at Tiffanys) plus massa mer! Har ju inte ens gjort 1% av vad jag vill göra här i London än så...

KRAAAAAAM!!

1 Kommentarer
Linda:

När jag kommer så kan vi göra lite turistiga saker...jack the ripper lät ju coolt :P slottet har jag sett :)



SKRIVET DEN: 2009-12-27 KL: 20:19:12



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin