Svar på kommentarer som skulle kommit igår
2009-12-15 / 20:01:18 / Första tiden i London

Dessa skulle kommit igår men precis när jag skulle göra inlägget stänger grannen av internetet, typsikt!

Har inte haft tid att svara på kommentarer, så tänkte ta de senaste. De gamla orkar jag inte, för de är så pass gamla!

Linda om Tor-idag:
Jaaa äntligen skriver du...hade tänkt ringa i går för jag börkade bli lite orolig så fick jag ditt sms :) Var helt jädra upptagen bara, luciafika på jobbet med boende mm. Hoppas ni hittade ändå. Såklart du ska va stolt!! Du e ju grymmast ju...kraaam, vill se massa bilder btw


SVAR: Ja, förstod nästan det! Nej, men jag var ensam när jag letade efter butiken. Vet du var den ligger eftersom jag har internet, så ska gå dit imorgon. Tänkte köpa julklappar till mig själv och kanske även till dig ;)

Ja, jag är stolt och ska försöka ta massa bilder, så tråkigt när man bara har en fjuttig telefon och inte en kamera!

cina  ([email protected]) om Yes, vi har Internet!:

Hej! tyvärr , jag kan inte skicka en julklapp till dig, du får bara ett kort, som det står god jul på.
Jag kommer till London och hälsar på i februari eller mars.
Jag vill så gärna komma till dig och saknar dig!
Dessa ord kommer från Emila helt själv.
Kramar emilia

SVAR: Nehe, vad tråkigt! Ska sätta upp den på väggen sen, så jag kan se på den när jag går och lägger mig. Matilda skickade med ett kort som jag har här som också ska upp på väggen. Ja, du får komma då så ska vi hitta på massa av roliga saker! Vad ser du fram emot mest då? Åka dubbeldäckarbuss? Åh, jag saknar dig också, massa massa! PUSS PÅ DIG LILLA BÄBIS! ÄLSKAR DIG <3<3<3

cina  ([email protected]) om Update:
Hej!
Herregud jag kan nästan se dig framför mig, hur du ser ut med alla väskor. Som tur e, är du ju van att flytta runt!!!

SVAR: Ja, herregud som jag har flyttat runt på dessa väskor. Upp och ner för trappor på massa olika hotellet. Jag lovar, mina armmuskler har faktiskt växt. Folk är helt mållösa när de kan känna att de är stora som fotbollar!! Dolph Lundgren var det va?

Linda om Update:
stackare låter som du haft lite otur hihi...Onionpåsen var det första jag la märke till, tyckte det inte var din grej :) Fin tallrikar har du oxå men ful duk haha. Uppdatera sofort du kan och fixa internet :P Kraaaam

SVAR: Ja, nu ligger den där och fryser i frysen. Vet inte om den någonsin kommer att bli uppäten. Stackars små lökringar! Ja, fin tallrik och Linda, det är INGEN duk, det är med täcke! Är så glad att jag tog med mig sängkläder hemifrån. När jag la mig i dem första natten luktade de av vårat tvättmedel, kändes nästan som om man sov i sin egna sköna säng :D

Izzy  ([email protected]) om Idag:
Hej, har precit hittat din blogg via bloggportalen. Kul läsning! Jag bor själv i London och det verkar till och med som att vi bor runt samma område (Hammersmith/Shepherds Bush). Kul att läsa om någon som har samma erfarenheter som en själv.. Lycka till med London-livet! Kram Izzy

SVAR: Jaha, men gud vad roligt! Ja, det är samma område. Jag bor precis på gränsen typ mellan Shepards Bush och Acton. Hur länge har du varit här och hur gammal är du? :) Tackar, du med, kram! :)

Nej, nu får det räcka med svar på kommentarer :)


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin