Onsdag
2009-12-03 / 02:11:40 / Första tiden i London

Mötte upp Sara, som jobbat, utanför restaurangen som jag tidigare tipsat om. Vi gick och åt och det var faktiskt mindre folk nu, så ganska tyst. Vi beställde in någon broccolisoppa till förrätt och någon starkare pasta till varmrätt med en sidsallad. Jag lyckades även ta några bilder, men de ser inge vidare gott ut, men kan väl visa dem anyway. Har hört att jag tar för lite bilder, så får väl bli bättre på det!


En god soppa, som ser otroligt tråkig ut!


Stark med chili och parmesanost!


På vägen hem lyckades vi även åka fel i tunnelbanan. Första gången! Men det var nog för att vi var två och Sara var lite lullig efter vinet. Blev ingen lägenhetsvisning för mig idag, då numret jag ringde var fel. Himla otur! Ska försöka åka på fredag istället, men ska då ut och klubba med några svenska tjejer vi träffat här på hotellet! Måste köpa nya kläder och skor igen! Hur ska jag få med mig allt senare?

Nej nu ska jag lägga mig, jobb imorgon vid 16 och jag måste ta vara på min låååånga sovmorgon.

GOD NATT PEOPLE!

 


4 Kommentarer
Mor:

Första bilden ser ut som en översvämmad toalettstol.Blääääää/Kraaaaam



SKRIVET DEN: 2009-12-03 KL: 14:32:04
Anonym:

Hur går det med lägenhetsletandet??

Snart e det jul, vad ska du göra då?

fira tillsammans med sara?

kramiz cina



SKRIVET DEN: 2009-12-04 KL: 15:47:54
Madde:

Haha, faktiskt. En översvämmad toastol med grönt vatten!!



Ja, ska nog fira med henne :) Får se!



SKRIVET DEN: 2009-12-04 KL: 20:23:14
Linda:

Mamma då!!! hahahahaha



SKRIVET DEN: 2009-12-04 KL: 23:03:05



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin