Merry Christmas från London!!
2009-12-24 / 02:25:21 / Första tiden i London

Ja, nu är det även jul här borta i London. En timme efter er svenskar är vi och det är bara sju dagar kvar på året! Hur ska då denna julafton firas för min del? Jo, först ska jag vakna, sedan hoppa in i den iskalla duschen åka iväg till Westfield Shopping Center och leta kläder som jag ska ha på mig idag på julafton. Sedan ska jag åka hem och fixa i ordning mig. Eftersom nu Sara ska jobba lite längre imorgon, fick reda på det i dag - typiskt, får jag helt enkelt sätta på Kalle här på min data prick 15.00 imorgon och sitta och titta i min ensamhet, med svenskt lösgodis och Estrella chips!! Sedan ska vi klockan 19.30 åka till en svensk restaurang, Garbos, där jag idag bokade bord för oss så att vi kan äta svenskt julbord! Jag har givetvis köpt julklappar till min kära vän så dem ska hon få också.
Efteråt ska jag väl försöka dra med henne ut på någon klubb, dock har jag hört att det ska vara PROPPAT den 24:e, men det får vi helt enkelt stå ut med! Sedan fortsätter nog natten in i 25:e och julafton i London är över för detta år :)

Hur ska ni fira då? :)


1 Kommentarer
Mor:

Har vaknat tidigt här på julaftons morgon. Skall hinna med ett härligt julbad och uppfreschning (om det stavas så)för att sedan åka iväg på julkryssningen. Roligt att du har din plan för julen. Det var det första jag tänkte på här nu. Att vad ska du göra där i din ensamhet. Var rädd om dig. Se upp för allt farligt!Vi önskar dig en GOD JUL! Annandagen skall jag läsa i bloggen igen när vi kommer hem.Kraaaaaaaaaaaaam!!!!



SKRIVET DEN: 2009-12-24 KL: 05:39:01



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin