Ledig imorgon!
2009-12-14 / 22:18:10 / Första tiden i London

Sitter och funderar på vad jag ska hitta på imorgon. Var ju ledig igår och tog då bussen mot Harrods för att leta upp Marc Jacobs där någonstans i området. Hittade det dock inte och blev tipsad om att gå till Kings Road för att den finns där. Efter lite fel kom jag äntligen fram men fann i alla fall ingen butik. Surt, för hela dagen gick åt till att leta efter något som jag i alla fall inte hittade! När jag nämde detta på jobbet idag började en av killarna klaga på honom. "Han är ingen bra designer, han höjs till skyarna för ingenting, han är si och han är så! Jag VET för jag ÄÄÄÄÄÄÄLSKAR FASHION!" Okej, ta det lite lugnt lilla gubben!


Hittade i alla fall lite julklappar till er där hemma och även här i London!


1 Kommentarer
Mor:

Hur jobbar du framöver?



SKRIVET DEN: 2009-12-15 KL: 13:15:51



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin