Himla London!
2009-12-24 / 19:08:21 / Första tiden i London

Nog för att det finns mycket bra med denna stad,  men det finns också mycket som är dåligt. Kollektivtrafiken på julafton och juldagen är ett av dem. Idag kommer bussarna och tågen att sluta gå vid 00.00 och det kommer att stå stilla hela juldagen! Varför liksom? Folk kommer med andra ord att hålla sig inne och det kommer vara en öde stad jag vaknar upp till imorgon.

Med detta ville jag säga att man inte kanske kan gå ut och klubba så långt ifrån Sheperds Bush utan får stanna inom vårat område. Dock finns det typ inga klubbar här, blir galen!! Får se hur kvällen slutar. Kanske ute, kanske inne i mitt rum...


Oj, nu måste jag springa till bussen och som ni ser på bilden har mitt hår inte torkat. De blir alltid mörkare när det är blött! Ful mongobild btw, men den bjuder jag på, haha.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin