God morgon!
2009-12-25 / 19:08:10 / Första tiden i London

Eller morgon och morgon. Sov i alla fall ut idag, vilket var skönt eftersom jag låg och tittade på film till 8 imorse. Har för ett tag sedan ätit brunch och även städat mitt rum, så nu sitter jag här med en rökelse tänd och tänkte kolla efter lite jobb. Får se om man hittar något som låter bra.

Kalle Anka måste jag se på också. Tittade aldrig igår, då jag såg att avsnittet från i år, 2009, fanns utlagd. Så ska ladda ner den, så får jag se samma som ni gjorde igår :)


Havregrynsgröt, en macka och färsk ananas bestod dagens brunch av!


2 Kommentarer
LInda:

Skönt att ha sovit ut, mysigt att gå på restaurang sådär :)



SKRIVET DEN: 2009-12-25 KL: 21:55:24
cina:

Hej syster!! det ser ut som du verkar ha det bra och trivs.

snart är det nyår, vad händer för din del?

Har du varit på vaxkabinettet förresten? dit måste du gå.

Kramiz



SKRIVET DEN: 2009-12-26 KL: 09:53:53 URL: http://madelenejlundgren.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin